Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2011 15:07 - „Винаги има две мнения - грешното и моето.” :)
Автор: beckslover Категория: Забавление   
Прочетен: 12784 Коментари: 26 Гласове:
136


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

        Исках да коментирам при Ангелина Пискова, но като си помислих, че с модерацията и въжделенията си се изживява като сурикат, но вместо мангуста се получава пак лалугер, не Опра Уинфри, реших да кажа мнението си в постинг. 

        „...че за тази болка има лек - Цефулестивън, Хензелски, Бенра, Христам, Уондър..”  С претенциите си за хекимин в блога, не си ли забелязала в коментарите след интервютата, че „Хензелски, Бенра, Христам, Уондър...” се приемат като като лек, но не и ЧУдодейното лекарство, което ни натрапваш, със съмнителен плацебо ефект?

        „...да наричаме нещата с истинските им имена - за ПРОСТАЩИНАТА в нета.” Я прочети ЧУПРОСТАЩИНТА в много коментари, която ти сама от хорски срам не подминаваш, с милицемерното „Чу недей така с дамите...” И ще говориш за простащина!? Ще се представяш за кадия!? Шериатът, който искаш да пренесеш от БНР, да сложиш фередже на мисленето и на словото ни, няма как да се получи, колкото и да ни пробутваш моллите си.

        Ангелина, бъркаш прайда на блога с отряда. Доброволният ОФ отряд, който помним от недалечното минало. Нали ги знаеш, с червените ленти на манифестации и в храстите с милиционерите. Та милиционерската душа е дребна, а ла хлебарка, за това може да се появи навсякъде в тялото на блога. Но това я прави мобилна. Наднича, души, клевети понякога, най-важното-Докладва! Това я прави голяма, значителна в сродните си души и разбира се аплаузи в коментарите Им! Ваксина за това няма.
        Да не припомням Алексалекс. Хич не ми казвай, че тъй по цигански трябва да се раздава правосъдие. Така блог.бг ще си остане гето.

        Ти искаш задължителна казарма, която наричаш Ред, но с небрежното условие ти и подобни да определяте тактиката и стратегията, забравяйки, че рядко фатмак има заложби на пълководец. Противно на онова, че „.. всеки носи маршалски жезъл в раницата си”. Та групата наши „маршали”, извадили от торбичката дудук, претендирате, че това си е пастирска гега и Вие ще определяте размера на мерата и тревата.
        Не искаме някой да ни казва „Рошко, искаш ли салам? Искаш, искаш, знам те аз…”. Ритваме ви сандъка и... си купиваме колело..

        Блогът е частна инвестиция. Всички сме гости в него. Трябва да сме благодарни за правото си на изява.

        И не желаем да ни пъхате член първи в душевната ни конституция.

.       Просто не искаме да ни пъхат член.

 

 





Гласувай:
172



1. elinora - Рошко, татко ще ми купи колело, ама друг път! :))
08.05.2011 17:15
Аз лично никога не се засягам от такива "кавалери", на които Пискова трябва да припомня, че съм дама! ЧУдовищно жалка картинка...

beckslover, привет! :)
цитирай
2. tit - Много точно!:))
08.05.2011 18:26
Поздравления!:)
цитирай
3. анонимен - Речникът ви е
08.05.2011 19:04
брилянтен показател за простащината.
Няма да обсъждам с вас БНР - сигурна съм, че ви звучи като нещо извънземно, по-близки са ви други неща и си личи.
Колкото до Чудовището, коректно съм му направила забележка в онзи случай, но отчитам, че беше и изключително предизвикван, за да стигне до там.
Впрочем, не ме предизвиквайте да кажа истинския ви ник - нямате кой знае какво въображение и си личи кой сте всъщност от пръв поглед. Не мога да ви пускам всичките безмислени коментари, с което явно съм ви предизвикала да напишете това.
Но явно правилно съм направила - никой не може да разобличи никого така добре, както той самият себе си. Направихте го.
цитирай
4. beckslover - Привет момичета! :))
08.05.2011 21:30
Ели, малко са ти ЧУдесните коментари, за да бъдеш дама.:)))
Привет!

Тит, не знам дали е точно, ама е вярно.:)))
цитирай
5. beckslover - angpiskova,
08.05.2011 21:32
Преди да напишете нещо, най-напред разберете за какво става дума.
И още…. Ще поумнеете, ако по-често контактувате с умни мъже.:)))

цитирай
6. анонимен - Преди да напишете нещо, най-напред ...
08.05.2011 21:54
beckslover написа:
Преди да напишете нещо, най-напред разберете за какво става дума.
И още…. Ще поумнеете, ако по-често контактувате с умни мъже.:)))



Това и правя. Но тук такъв не виждам, за съжаление и затова повече няма да си губя времето с вас:(
цитирай
7. beckslover - не,
08.05.2011 22:40
анонимен написа:
голям поет, поне така го представи хензелски или венински
не помня точно защо всички го плюете


Не обсъждаме поезията на Станков. Аз никъде не съм казал, че е лош поет.
Обкъждаме това, че той и някои, ни го натрапват като „Тато” на поезията, и ни задължават едвали не, да му кърпиме чорапите.
Непрано е това...:(

цитирай
8. susona - :)))))
08.05.2011 23:10
И още…. Ще поумнеете, ако по-често контактувате с умни мъже.:)))
= = =
ааа, това беше много добро, бекси!
:)))
цитирай
9. beckslover - Су,
08.05.2011 23:19
Това си е екстракт от опитът ми с жените.

Върви на гладно...;)))
цитирай
10. ko642 - Относно Пискова. . . на забравяйте ...
09.05.2011 01:22
Относно Пискова ... на забравяйте че тя е в блога по/на работа и като такава се приема много на сериозно :)
цитирай
11. beckslover - Хе, по подобен повод, бях прочел някъде,
09.05.2011 01:33
че където глупостта е образец, там разумът е безумие.
цитирай
12. frina - Аз съм втрещена...
09.05.2011 09:55
Значи ако това тук е "брилянтен показател за простащината", ми е адски интересно като какви трябва да таксуваме цинизмите и очевидното неумение на определен застаряващ ЧУбект с претенции за поет, да овладява изказът си и реакциите си?!

Моля никой да не ми излиза с аргументацията, че е бил провокиран - далеч не е бил повече на мушката от мен или Ели например, а и на неговите години и от позицията на интелекта, който смята, че притежава, подобни изблици стоят нелепо и малодушно...И се чудя - като не можеш да понесеш и тежката страна на това да те четат повече хора, защо изобщо биеш тъпана (т.е.публикуваш ежедневно и се изживяваш като мерило за стойност и защитник на културата)? Че не можеш да накараш всички да те харесват и да стерилизираш ставащото в нета, е повече от ясно...

цитирай
13. elinora - Лу, цууун! :-)
09.05.2011 10:21
Не разбирам за какви провокации става дума?
Ако Чу се идентифицира с КанибалЧу освен? :-)))
цитирай
14. tit - beckslover,
09.05.2011 11:00
нямаш идея колко неща може да научи човек за себе си, ако те подкрепи!:))
Пък аз до сега да дремя в неведение...
цитирай
15. rustam - Браво
09.05.2011 12:07
Много добър текст. Точен и аргументиран с оригинални сравнения.
"Комисарката" от квотата на др. Станишев излиза пак с вечните заклинания, но доста е жалка в опитите си да си придаде поне малко тежест. На фона на статията ти стои като миндил.
цитирай
16. beckslover - Фрина, :(((
09.05.2011 13:47
Не ми отнемай чувството „блестящ”. Щом госпожАта го е приела за показател, ясна е посоката й...
цитирай
17. beckslover - хахахааааа, Тит,
09.05.2011 13:49
И аз много се забавлявам. Неведоми са постингите блогови...

Ей, що скри оня постинг? :(( Тъкмо блестях...:)) Да ми го върнеш...:(

цитирай
18. beckslover - Рустаме,
09.05.2011 13:50
Изказах само скромното си мнение.
цитирай
19. tit - Ха, ха!:))
09.05.2011 16:41
Той си изпълни предназначението!;)
Не се пъча с чужди неща, а и не искам да обирам овации за чужд труд...ако ме разбираш!:))))
цитирай
20. анонимен - Знаеш ли кое е най-смешното?
09.05.2011 16:46
Че в тоя постинг въпросната следеше кой гласува, призоваваше да не се страхуват хората, сравняваше всички отрицатели на Чу с лалугери и накрая избълва, че цели 15 човека от хилядите са я подкрепили... Боже,как може да е толкова смешна?
Валсодар го каза чудесно - Станков трябва да е пълен идиот, ако се върне след тая циркаджийска кампания на Пискова.
А някакъв тутанкамон побърза да уведоми, че бексловър е с простащина.
Тия двамата несъмнено са от еднаква величина.
цитирай
21. beckslover - Тииит,
09.05.2011 22:35
И аз имам суета...;)))
цитирай
22. beckslover - Полигоре,
09.05.2011 22:36
Аз смятам, че Станков има място в блога. И трябва да се върне, но като блогера Михал. Не като кир Михалаки.

Тутанкамона е забавен. Пластмасов дубликат на вагина. Където липсва светлина в блога, красят изкуствени цветя.:)
цитирай
23. tit - Колко пеперуди струва?:)
09.05.2011 23:32
beckslover написа:
И аз имам суета...;)))

цитирай
24. beckslover - ха,
10.05.2011 00:22
най-точното число - навалица.:)))
цитирай
25. bapha - хех
11.05.2011 11:34

3. angpiskova - Речникът ви е
08.05 19:04
брилянтен показател за простащината.
!!!!

Баси, как бих искал да мога да бъда такъв простак!
но имам още много да уча
цитирай
26. beckslover - ха-ха, Баф,
11.05.2011 17:28
Тайничко се надявам, Пискова да последва съвета ми.:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: beckslover
Категория: Забавление
Прочетен: 150175
Постинги: 23
Коментари: 184
Гласове: 3826
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031